Portugal

20 april 2016 - Olhos de Água, Portugal

Beste familie, vrienden en collega's,

Ik heb even getwijfeld of ik hier iets zou schrijven over mijn volgende reisje. Dit keer is het niet zo spannend, gewoon een weekje Portugal.

Deze reis ga ik alleen doen, maar toch niet helemaal. Zoals bijna iedereen weet is Kimberley daar vorige maand als hostess voor TUI gaan werken. En zoals gebruikelijk, is het best even lastig om een nieuwe baan te hebben en dan ook nog eens in het buitenland met lange werktijden. Tijd dus om haar verhalen te gaan aanhoren.

Maar goed, ik ben nog niets eens weg en ik heb de eerste excursie al in de pocket. Omdat ik natuurlijk maar een weekje ga, wil ik toch de mooie dingen van een land zien en laat ik nou net geïnteresseerd zijn in de Westkust van de Algarve en laat die nou net aankomende donderdag zijn. En zoals een goede hostess betaamd, heeft mijn dochter er voor gezorgd dat ik met deze excursie mee kan. Zij moet toch werken en echt heel goed weer schijnt het donderdag niet te worden, dus ik kan er een dagje tegenaan. Wel samen met een collega van Kimberley. Zij is nieuw binnen en moet deze excursie nog doen, om te weten waar ze in haar werk over praat.

De excursie heet: Ontdek het eind van de wereld.

Dus ik ben ff weg naar het eind van de wereld en gaat naar Silves, Monchique, Caldes de Monchique, Kaap st Vincent, Ponte de piedade en Lagos (met dank aan Kim voor de informatie).

Ik denk niet dat ik jullie heel veel zal gaan spammen in deze vakantie, maar als ik me eens verveel bij het zwembad.... (kan ik altijd jullie werkenden gaan vervelen).

Tot schrijfs.

Jeannet

1. Geert en Fia:
    19 april 2016
    Heel veel plezier en de groetjes aan Kim
  2. Jaap en Elly:
    20 april 2016
    Een heel fijne week gewenst Jeannet. Kim, we hopen je over 14 dagen te treffen in club Albufeira.
    Groeten....Elly
  3. Jelle:
    21 april 2016
    Geniet er van, je hebt het verdiend !
  4. Je moeder:
    21 april 2016
    Ik hoop dat je vandaag een leuke excursie hebt gemaakt. Ben benieuwd.
    Veel plezier verder en de groetjes aan Kim.
  5. Sanne:
    22 april 2016
    Ga heerlijk genieten dit heb je zeker even verdient! Dikke kus ook voor kim xxx