Gearriveerd

7 februari 2014 - Serrekunda, Gambia

Vanmiddag zijn we in Gambia gearriveerd.
Na een kwartiertje vertraging in nederland door een medemens die niet kan klok kijken, konden we opstijgen. En toen kwam de leuke verrassing. We zouden een tussenstop msken in faro portugal. De benzine was op in gambia dus we moesten daar tanken.
Fijn als je verkouden bent en je moet twee keer een landing door maken. Maar goed... dit geintje kostte een uur.
In gambia aangeko.en gelijk door naar de douane. We moesten vertellen in welk hotel we zaten. Wij vertellen dat we een rondreis gingen maken, maar dat mocht niet. Hotel moest ie weten. En ja... geen idee. Dus paspoorten inleveren. Oepsie...We zeiden in banjul maar dat was hem niet genoeg bij ons. De rest van de groep kwam er wel mee weg. Dus op zoek naar de reisleider en die heeft de naam aan ons doorgegeven. Paspoorten gelukkig terug.

Daarna op zoek naar de bus. Mijn eerste ontmoeting aldaar was met .... ja hoor... een mug. Zitten er veel van in de bus. De bus is precies zoals op de foto's. Oud en krakkemikkig en kan niet echt hard geloof ik haha.
Onderweg gebben we nog even geld gehaald. Nu ben ik rijk. Zie foto.. Jeetje wat een sjouwwerk gaat dat worden.
Ondertussen zijn we op de hotelkamer nadat jelle een ijskoud rondje zwembad heeft gedaan. Brrr hij wel.
En nu.... eten.

Gr. Jelle en Jeannet
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annie Menagie:
    7 februari 2014
    Leuk om je eerste verhaal te lezen....begint goed.
    Hoe was het eten en hoe is het weer??
    Groeten aan Jelle
    Kus, je moeder
  2. Fia:
    7 februari 2014
    Gijn dat je gearriveerd bent. Ben benieuwd naar jullie verdere verhalen. Lekker genieten hoor . Xxx Fia
  3. Nans:
    7 februari 2014
    Nou, dat was even spannend, zeg. Gelukkig liep het goed af. De rondreis kan nu dus beginnen. Benieuwd hoe warm het daar is.
    Heel veel plezier nog! Liefs
  4. Rob:
    Ha!
    Je eerste kennismaking met de bussen! Dit was nog wel een goeie want hij was zo te zien nog vrijwel hetzelfde al toen hij gemaakt werd ;-) Rust morgen lekker uit en geniet van het weer.
    Rob
  5. Mama:
    8 februari 2014
    Alle ellende nu achter de rug en nu maar genieten!
  6. Mama:
    8 februari 2014
    Alle ellende achter de rug, nu gaan genieten!
  7. Lia:
    Hoi Jeannet.
    Reiservaringen altijd leuk om te lezen. Afrika heeft wel een eigen dynamiek. Dat zal je de komende dagen wel ervaren.
    Lekker genieten van alle kleuren en kleurrijke mensen.