naar huis

22 februari 2014 - Velserbroek, Nederland

Mijn laatste blog eindigde in het luxe hotel. We hebben hier inderdaad de laatste dagen doorgebracht. Helaas wel met buikklachten (groot deel van de groep trouwens ook)
Het was lekker om nog een paar dagen zon te pakken maar wat mij betreft had het een kleinschaliger hotel mogen zijn. De laatste dag van de rondreis was een toeristengebeuren maar ondanks dat ook weer mooie dingen gezien..
Gisterenavond met de hele groep nog een laatste keer uit eten gegaan.

De dochter van jelle heeft vanaf maandag in het ziekenhuis gelegen en is geopereerd. Morgen mag ze er uit en jelle zal direct vanuit schiphol naar het ziekenhuis rijden.

Al met al een hele fijne reis gehad. Ik zit dit nu te typen in het vliegtuig (boven de prachtige woestijn van mauretanie)... maar ga nu deze reis op de.blog afsluiten en nu bedenken wat mijn volgende reis hopelijk gaat worden. Dit smaakt naar meer maar wat mij betreft mag het nog wel iets avontuurlijker zijn.
Bedankt voor het meelezen en de reacties .Foto's volgen nog wel later.

1. Marcel:
    22 februari 2014
    Bedankt voor je reisverslag, (leuk om te lezen) en welkom thuis.
  2. Rob:
    22 februari 2014
    Welkom thuis reiziger, blij om te horen dat het je goed is bevallen. En leuk dat je de smaak te pakken hebt.
  3. Lia:
    22 februari 2014
    Jammer van die buikklachten de laatste paar dagen. Al met al toch een mooie reis wanneer ik jullie reisverslag lees.
  4. Nel:
    2 maart 2014
    Hoi jeannet en Jelle.
    Even een vraagje. Wij willen wat foto's doorsturen van de reis.
    Maar de mail komt iedere keer terug!!!!!!!!!!!!
    is jouw e-mail adres wel goed wat op de lijst staat????

Groetjes Albert en Nel